Jag fick ett samtal från Viking Line och de undrarde om deltagarna 1 ,10 och 11 behövde rullator på båten samt om de skulle deltaga på Bingon på söndagen???
Nu ska baren tömmas på Cinderella :band: :cheers: :drunk:
Senast redigerad av fredde199 den 9 mars 2009, 11:30, redigerad totalt 1 gånger.
Lutar åt att jag och tjejen kommer åka med. Vi ska bara se till och bestämma oss helt:) Jag ser detta som en chans att lära känna de flesta på hpc och inte bara läsa om de här:) och se alla projekt.
Är ju ny bliven medlem så detta är en kanon chans ju:)
WTF......... våran lilla flicka beräknas till den 20:e mars så jag vågar inte chansa (lite svårt att ta sig till BB från havet)....... det hade ju varit skit skoj ju..... :ranting: :wallbash: :annoyed: :ranting:
Än så länge är jag yngsta barnet på resan om man kikar i anmälningstråden, så jag har alltså automatiskt full rätt att vara barnsligast? Har dom någon ålder/längd-gräns i bollhavet? Eller kommer jag ner där med mina 195 cm @ tresiffrig vikt, jag är ju trots allt yngst i sällskapet som sagt..?
Det känns som att den där "HPC's busted-tråd" kommer få sig ett lyft runt 16:e mars när folk nyktrat till..
Thomas skrev:Hmm lite sugen är jag allt på en kryssning. Jag mår alltid så dåligt dagen efter, kan bero på maten dem serverar.
Accard spelen på båtarna är sjukt roliga när man fått i sig lite "mat"
Hahhaa, jag är helt på din sida. Skulle jag må dåligt dagen efter så är det p.g.a. maten jag käkade. Inget annat
Jag tror detta kommer bli sjukt roligt. Hoppas att det kommer många nya människor. Jag kan bara rekomendera er som inte känner så många ännu att hänga med. Det är alltid sjukt kul på HPC's fester. Det är få som är rädda för alkoholen
Kanon att de blev en kryssning, alla på ett o samma ställe. Sen har vi kanske majoritet på båten så e de någon som e för full o inte kommer in på något av ställena så får vi lösa de. =P
Ska bli kul o få äta gott i såndant fint sällskap igen. =)
Mattias menar du söndagen veckan efter??? Då har det vart bra partaj!!!
Liten fundering bara...
Vi har ju tömt baren på IKKIs ett par ggr så undrar om inte Steffo måste ringa och förvarna Cinderella så det verkligen bunkrar upp. Skulle kännas rätt tråkigt om ölen tar slut vid kl 02.00, eller är jag fel ute???
Tömt IKKIS bar 2 eller 3 ggr , portade från 2 resturanger i Malmö (varav 1 av dem 2 ggr) för de inte uppskattade den musikaliska skönsången, Strippshow av 2 medlemmar ute på natklubb mm....
Bra initiativ att starta en ny tråd för försnack .
Öl och vin är det så kallat fritt flöde av under buffén. Det är väl inga Franska finviner direkt, men bärsen går ju ner iallafall!
Som det haglar in anmälningar nu så får jag nog ringa till Viking och utöka min bokning. Hur många tror ni att vi blir totalt? jag chansade på 30, men det är vi ju i princip redan och jag hoppas att vi får med några ålänningar och Västeråsligan också. Boråsarna kanke tycker att det är för långt att åka och för lite kebab på båten, men om de kan klara sig utan vitsås ett dygn så vore det ju skitkul om de dök upp också.