Jag var på Maiden...
Det var fredde också... men jag fick nåt MMS där det bara var en bild på bärs så frågan är om han kommer ihåg nåt... 
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kan tänka mig att det var bra!
En annan får uppleva det på Ullevi nästa helg!
...för 8:e gången eller nått... Kan man tröttna på dessa gubbar
kul för dej!!!!!!!!!!!
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Då har du verkligen något att se fram emot! Jag har varit på alla deras turnéer sedan början av 90-talet, den här konsrten var den klart bästa!jmoller skrev:Kan tänka mig att det var bra!
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->CTR 05<!--sizec--></span><!--/sizec-->
-
krister"albin"
- Bil: civic vt -91
- Namn: krister johannesson
Maiden kan inte vara dåliga live så det skall bli såå grymt att kolla på dom när dom kommer till ullevi.
krister johannesson
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
-
ei9440
- Bil: Honda Accord
- Namn: Patrik Espelund
Jag var också där, tyckte ljudet var sådär ibland, annars var det suveränt bra
Kör: Golf GTI-35 Edition
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94
Heja Gnaget SM-Guld 2009!
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94
Heja Gnaget SM-Guld 2009!
jag var också där! Var en riktigt bra konsert, men Metallica 2007 var bättre!
+Jäkligt bra låtar
+Sjukt bra stämning
+Bra show
+Bra publik
+ massa annat!!
- Riktigt dålig balans i ljudet och att bruce inte kunde hålla i micken ordentligt så han försvann hela tiden. Annars var nog inget mer minus.
- Kanske lite för kort?
+Jäkligt bra låtar
+Sjukt bra stämning
+Bra show
+Bra publik
+ massa annat!!
- Riktigt dålig balans i ljudet och att bruce inte kunde hålla i micken ordentligt så han försvann hela tiden. Annars var nog inget mer minus.
- Kanske lite för kort?
Senast redigerad av wriid den 17 juli 2008, 13:25, redigerad totalt 1 gånger.
[b]Medlem #1535[/b]
Jag håller med om att det var lite kort, men å andra sidan var ju låtlista väldigt bra! Hade verkligen hoppats på caught somewhere in time, men man kan ju inte få allt.
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->CTR 05<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Hade hoppats på Afraid to shoot strangers solotKosmos skrev:Jag håller med om att det var lite kort, men å andra sidan var ju låtlista väldigt bra! Hade verkligen hoppats på caught somewhere in time, men man kan ju inte få allt.
[b]Medlem #1535[/b]
Hade hoppats på Afraid to shoot strangers solotwriid skrev:<!--quoteo(post=494515:date=17 Jul 2008, 19:02:42:name=Kosmos)--><div class='quotetop'>QUOTE(Kosmos 4 17 Jul 2008, 19:02:42) <a href="index.php?act=findpost&pid=494515"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jag håller med om att det var lite kort, men å andra sidan var ju låtlista väldigt bra! Hade verkligen hoppats på caught somewhere in time, men man kan ju inte få allt.
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Aaaahh Afraid... Hade ju varit så jävla nice! Får väl hålla sig i 2 år eller nått för det...