Vilka hamnar era röster på, länga gärna till musiken där man hör klacken sjunga
<a href="" target="_blank">
<a href="" target="_blank"> (celtic å liverpools sjunger)
Finns så många mer, bara å söka på youtube.com
Ryktas att Pool tog den från elvis!sommarhydda skrev:Min röst hamnar på på Liverpools "you will never walk alone" ( Som förövrigt nåra andra lag snott, men det står "you will never walk alone på pools klubbmärke" )
Vilka hamnar era röster på, länga gärna till musiken där man hör klacken sjunga
Och jag säger t.ex 4-0 mot Barca. Vad det har att göra med ditt inte alls oväntade svar? Bägge är historia.sommarhydda skrev:Säjjer bara 23 maj 2005 Dani
När milan tappa 3-0 och sedan förlora på straffar :whistling: :whistling: :worthy: :worthy: :boxing: :boxing: :wohow:
Jag åker till Grekland om en vecka, kommer vara där under CL-finalenDani skrev:Milan fattarula. Vi kommer härska Liverpool i Aten om knappa 2v.
Jag åker till Grekland om en vecka, kommer vara där under CL-finalenironm skrev:<!--quoteo(post=400420:date=3 May 2007, 20:12:31:name=Dani)--><div class='quotetop'>CITERA(Dani 4 3 May 2007, 20:12:31) [snapback]400420[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Milan fattarula. Vi kommer härska Liverpool i Aten om knappa 2v.

"För två år sen spelade Liverpool fotboll i 15 av 120 minuter och resten blev man antingen uppläxade......"Dani skrev:Jaha ja...dags att rättvisa skipas änna.
För två år sen spelade Liverpool fotboll i 15 av 120 minuter och resten blev man antingen uppläxade eller tjongade bort bollen mot en ensam idiot på anfall som inte kunde göra ett skvatt. Då var det ändå "sensation" att komma tillbaka och de förtjänade att vinna bla bla bla bla bla bla, fan vet allt vad idioten Hysén rabblade upp.
Ikväll spelade Milan skitkasst men var ändå effektivast, klen tröst för mig som fotbollsälskare men Milan försökte iaf och tjongade bara inte bort bollen i desperation. Försökte var iaf katastrofala förutom ett. Pippo....denna Pippo. En av spelets största spelare och en av spelets största FANS!!! Han älskar sporten och håller än, helt magnifikt.
7 CL bucklor och delat antal (18 eller 19) EuropaCup titlar med Real Madrid.
FORZA MILAN SIEMPRE!!! MILAN SIAMO NOI!!!