Crx Ta bort indredningen/ plasten där bak ?
Tja har börjat riva ner all inredning där bak , men fattar inte hur man får bort den stor kåpan som går över hjulhuset, ja kommer så långt att ja lossat alla clips , men den sitter fast vid dörren hur ska jag göra för att inte göra sönder plasten ??
laddar upp ett par bilder så ni fattar var ja menar, ja vågar inte dra för mkt i den , har redan blivit en liten sprricka pga våld
men vill bara veta de rätta sättet att få loss den. utan att den pajjar.

laddar upp ett par bilder så ni fattar var ja menar, ja vågar inte dra för mkt i den , har redan blivit en liten sprricka pga våld

Linus Pehrson
- Hammerin
- Bil: Integra Type-r -98
- Namn: Richard Hammerin
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 12 times
Om jag ser rätt så har du inte skruvat loss öglan till baksätet, dvs det som håller ryggstödet uppe.
När den är loss så är det bara att lyfta hela plastdelen i bak och dra den framåt så släpper det!
p.s om det behövs våld så är det fel
lycka till / Richard
När den är loss så är det bara att lyfta hela plastdelen i bak och dra den framåt så släpper det!
p.s om det behövs våld så är det fel
lycka till / Richard
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
Hammerin skrev:Om jag ser rätt så har du inte skruvat loss öglan till baksätet, dvs det som håller ryggstödet uppe.
p.s om det behövs våld så är det fel![]()
lycka till / Richard
Tack så mycket , ska prova detta
Linus Pehrson
fasiken trodde du mena den grejen som man kan vinkla , så föröskte komma under där ,gick ju inte , men vare rätt att bara dra över plasten från den där öglan lite längre upp , den gick ju inte å skruva bort , inte från utsidan iaf 
Linus Pehrson
Hej, skulle bara vilja fråga: vad är det för storlek på högtalaren som är på en av bilderna?
sitter den i det hålet som är där?
om inte det hålet är till högtalare, vad är det då till?
hade varit till jättestor hjälp om jag fick svar på mina frågor:)
d-qvist skrev:Hej, skulle bara vilja fråga: vad är det för storlek på högtalaren som är på en av bilderna?
6.5 högtalare satt där när jg köpte bilen , det är hålet för högtalare, snubben som hadde den innan hade skärt ut formar i plåt som passade i det "ovlala" hålet där han sedan skärde ut för högtalare
Linus Pehrson
googlade fram en bild på hur det ser ungefär ut
http://www.google.se/imgres?q=crx+rear+ ... 66&bih=604
http://www.google.se/imgres?q=crx+rear+ ... 66&bih=604
Linus Pehrson