K20 delar säljes

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
Seeage

Tja! Säljer prylarna trots att jag aldrig haft dom monterade. sugen på tysk bil nämligen.

Grejjerna säljs allt tillsammans, dock så har jag fått bud på endast kammarna så är man intresserad av endast grenrör och hondata så är det priserna nedan som gäller.

Grenrör: 5000 kr
Hondata 10 000 kr
Toda N2 + fjädrar SÅLD

Priset för allt ihop är 25 000 kr, jag tar självklart din orginal ECU också.
Priset för Hondata+Grenrör är 14 000:-

Det är Todas N2 kammar som säljes, dessa anses av många vara de bästa. Nypris på dessa är 19490:- hos Yashimotors.com då följer såklart fjädrarna med
Grenröret är DC Sports värsta och är polerat rostfritt. Nypris på detta är 7495:-
Hondata ersätter din ECU och kostar 11399:-

Totalt blir alltså nypriset för allt detta ca 38 400 kr.

Passa på att hotta upp din Civic type R eller ditt K20 projekt, sen går det utav bara fan :thumbup:
Finns inte många Ctr med detta kit på men kika på Istvans,Tottelberry och den nya duden som köpte strannes förra åk(sorry minns ej vad du heter) så får ni veta vad det handlar om!

Hälsningar Christofer Hansson

073 508 19 86
Senast redigerad av Seeage den 13 juni 2007, 11:42, redigerad totalt 1 gånger.
Seeage

kammarna så gott som sålda

Grenrör och hondata bokade, dock ej sålt
Seeage

:thumbup:
Seeage

:thumbup:
Holman85
Bil: Nissan Qashqai
Namn: Andreas Holmgren

inte sålt grejerna ännu?
Stockholm - Lidingö

Kör - Honda CBR 600RR' 06:a - Moviestar
kör - VW Caddy 08:a vit
kör - Nissan Qashqai 2.0 Tekna 2010 Svart

sålda? vad händer?
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Seeage

Magyar skrev:sålda? vad händer?

Grenrör och hondata finns fortfarande kvar. Grenröret finns ett gäng spekulanter på men hondatan får ni gärna komma med bud på
Magyar

Jag tar hondatan om jag får grenröret på köpet!
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
ctr-micke

dc grenrör och hondata sålda!!!! :thumbup:
//Michael Fredriksson
//Upplands Väsby
//Subaru Impreza WRX STI
<a href="http://www.garaget.org/ctr-micke" target="_blank">GARAGET.org :: Subaru Impreza WRX STI</a>
Skriv svar