Tja. Måste sälja min koppling, tryckplatta samt mitt väldigt lätta svänghjul då det inte passar min motor b-motorerna :ranting:
Svänghjulet är riktigt lätt(alu) Grym skillnad mellan org och detta i vikt.
Alla grejer är helt nya och aldrig monterade.
Bilder finns att få, dock har jag för lite plats för att ladda om dom just nu. Ska försöka fixa!
Pris: 3000:- eller den som bjuder högst.
Edit: Glömde ju skriva: kopplingen ska palla för en 250-300hk beroende på hur man kör. Jag skulle ha den i en vtec med 250hk och det skulle den klara.
Edit2: Märket på Svänghjulet är: Fidanza Märket på kopplingen är:Daikin Clutch "Mastertec Pro Pac" (är iallafall det som står på kartongerna)
Koppling, tryckplatta + lättat svänghjul
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
hondapower
- Been thanked: 3 times
Är väl inte samma kopplingar mellan D-serie och B-serie!
Iom att du skrivit D-serie delar i rubriken och att du skulle haft den i en Vtec.
Vad för låda/lådor är den avsedd för?
Frågar åt en bekant som ev skulle kunna va intresserad.
mvh
Iom att du skrivit D-serie delar i rubriken och att du skulle haft den i en Vtec.
Vad för låda/lådor är den avsedd för?
Frågar åt en bekant som ev skulle kunna va intresserad.
mvh
Jag skulle ha haft kopplingen osv på min b16a1 motor. Köpte grejerna där säljaren sa att det skulle passa b16a1 motorn. Detta stämde inte utan den passar på t.ex d16z5 motorn( jämförde denna koppling och en z5 koppling jag har liggande och dom stämde med varandra)
Dvs, det är inte samma koppling/svänghjul mellan D-serien och B-serien. Lärde mig detta den hårda vägen=)
Dvs, det är inte samma koppling/svänghjul mellan D-serien och B-serien. Lärde mig detta den hårda vägen=)
Christofer Heurlin
vet inte om pm funktionen funkar... skickade ett pm iaf och bad om bilder. Är iaf intresserad av chassit! Vad är det som följer med? Är det en crx vtec eller ed9?
Skicka gärna bilder till: hellaeus@student.chalmers.se
Edit: lite fel tråd men men. vill fortfarande ha svänghjulet om du vill sälja det...
Skicka gärna bilder till: hellaeus@student.chalmers.se
Edit: lite fel tråd men men. vill fortfarande ha svänghjulet om du vill sälja det...
Senast redigerad av rödtotten den 31 augusti 2007, 15:28, redigerad totalt 1 gånger.
<span style='color:gray'>[b]Osca</span>[/b]<span style='color:red'>[b][i]R[/i][/b]</span><span style='color:gray'> [b]Hellaeus[/b]
VÄSTERÅS/GÖTEBORG
Civic D16Z5 Turbo
402m: 13,378 @ 170,29 km/h</span>
VÄSTERÅS/GÖTEBORG
Civic D16Z5 Turbo
402m: 13,378 @ 170,29 km/h</span>
skicka PM åt mig med dina uppgifter..
min dator har kraschat och fått igång den nu, så har inte haft tillgänglighet att prata med dig på msn..
min dator har kraschat och fått igång den nu, så har inte haft tillgänglighet att prata med dig på msn..
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05