550cc spridare ctr
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
Anonymous
säljer mina 550cc spridare och kontakter som jag haft på min ctr. funkar hur bra som helst.
1500 + ev frakt
1500 + ev frakt
Vad är det för märke på spridarna? hög eller lågohmiga? vad är det för kontakter? vanliga bosch? 550cc vid vilket tryck?fekke skrev:säljer mina 550cc spridare och kontakter som jag haft på min ctr. funkar hur bra som helst.
1500 + ev frakt
<span style='color:gray'>[b]Osca</span>[/b]<span style='color:red'>[b][i]R[/i][/b]</span><span style='color:gray'> [b]Hellaeus[/b]
VÄSTERÅS/GÖTEBORG
Civic D16Z5 Turbo
402m: 13,378 @ 170,29 km/h</span>
VÄSTERÅS/GÖTEBORG
Civic D16Z5 Turbo
-
Anonymous
vet inte vad det är för märke. ja dom är högohmiga då dom suttit på min ctr. det är inte ctr org kontakter ialf =) vet inte vad det är för några kontakter men dom är till spridarna. vet inte vilket tryck kör med org tryck på min nu
ok vart har du köpt dom? Har de suttit original på någon bil eller är det eftermarknad? du kan inte kika på dom, det brukar stå ett nummer på dem så kan jag kanske hitta nåt.fekke skrev:vet inte vad det är för märke. ja dom är högohmiga då dom suttit på min ctr. det är inte ctr org kontakter ialf =) vet inte vad det är för några kontakter men dom är till spridarna. vet inte vilket tryck kör med org tryck på min nu
<span style='color:gray'>[b]Osca</span>[/b]<span style='color:red'>[b][i]R[/i][/b]</span><span style='color:gray'> [b]Hellaeus[/b]
VÄSTERÅS/GÖTEBORG
Civic D16Z5 Turbo
VÄSTERÅS/GÖTEBORG
Civic D16Z5 Turbo
-
Anonymous
kan kolla om jag hittar något på dom imorgon. är wissen som haft dom när han byggde turbo på sin o han vill inte svara på msn just nu =)
-
Anonymous
stod inget speciellt på dom någon siffra me kommer ej ihåg. inget märke ialf. men dom är typ ljusbrun/oranga vet inte riktigt vad jag ska kalla färgen
men dom funkar fint ialf
okay!
men om det stog ett nummer på dem så vill jag gärna veta vad så jag kan ta reda på vad det är för spridare. Kan ju inte köpa nå spridare som jag inte vet vad det är för några...
men om det stog ett nummer på dem så vill jag gärna veta vad så jag kan ta reda på vad det är för spridare. Kan ju inte köpa nå spridare som jag inte vet vad det är för några...
VÄSTERÅS/GÖTEBORG
Civic D16Z5 Turbo
VÄSTERÅS/GÖTEBORG
Civic D16Z5 Turbo
-
Anonymous
sorry rödtotten. dom är så gott som sålda. väntar på pengar sen ska dom skickas
-
Anonymous
SÅLDA kan låsa tråden