Säljer 4st RC 750cc spridare som är Honda anpassad.
Kan skickas!
Pris: 1800kr
Ring eller PMa
0707-695587
Väl Mött
RC 750cc Spridare
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
Defeatist
- Bil: Honda Civic Type R
- Namn: Christoffer Strömberg
Jag är lite intresserad... bilder? nya el använda? bråttom att bli av med?
Captain Howdy - We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
Defeatist, spridarna e av bosch-mått men anpassade till att passa bla honda b-serien. kan fixa bild senare inatt om d fortfarande finns behov av d.
Malkolm, stämmer inte helt d där. d e ba o flytta över sin övre o-ring ifrån k20 spridaren till dessa spridare så vips passar dom k-serien me. däremot äre lite svårare o få kontakten att passa utan nån adapter.
adapters måste man ju ha i vilket fall när d gäller k-serien och eftermarknadsspridare och de kostar ca 500kr.
Malkolm, stämmer inte helt d där. d e ba o flytta över sin övre o-ring ifrån k20 spridaren till dessa spridare så vips passar dom k-serien me. däremot äre lite svårare o få kontakten att passa utan nån adapter.
adapters måste man ju ha i vilket fall när d gäller k-serien och eftermarknadsspridare och de kostar ca 500kr.
Hamed Piltan
CRX i-VTEC -88
CRX i-VTEC -88