Hattori Honda skrev:<!--quoteo(post=495737:date=24 Jul 2008, 16:24:17:name=Chucky)--><div class='quotetop'>QUOTE(Chucky 4 24 Jul 2008, 16:24:17) <a href="index.php?act=findpost&pid=495737"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Japan, via england..
Den har inte rullat i england alls?
Frågar nämligen eftersom jag förstås lade märke till Nürburgringklibban på bakluckan...
2005 träffade jag en kille från england på Ringen som hette Dan som hade en röd DC5. Senare på hösten såg jag på ett engelskt ITR-forum att han lackat fälgarna vita, så den är ju misstänkt lik. Men då måste den ju förstås ha funnits ett par år i england.
Jag kan intyga att den gick som fan iaf, eftersom jag fick ett varv i passagerarstolen!
Grattis till en grym bil oavsett var den kommer ifrån! :thumbup:
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jorå, den har rullat i England ett par år, och är riktigt pedantskött, jag har en hel pärm med alla oljebyten,servicar,dyno repor osv osv, så tror den är bra använd och bra omhändertagen, jag har mina aningar om att den är körd på ringen med tanke på klibban på baken samt i motorutrymmet, men hoppas bilen gjorde bra ifrån sig iallfall!?

bilen går verkligen riktigt bra!
Men ägaren som jag köpte bilen utav hette inte Dan, jag ska kolla i pappren om jag kan hitta några ägare innan förra ägaren, Fälgarna tror ja dock inte är omlackade, utan det är vita standard!
Tack så mycket!
EDIT: är det den bilen så vore det jätte kul och se lite bilder om du har några från den dagen!?