Killen med DelSolen borde få böter för falsk maknardsföring eller nått haha. Pinsamt att sätta GT-R märke på en bil som inte ens har GT-R i sitt modellprogram, den ser i alla fall ut till att kräva mycket luft
Angående den grå Delsolen så frågade jag ägaren och varför han har GTR där
har inget med Skylinge-logon, den är inte likadan men jag tyckte själv det förknippades
med Nissan Skyline, så jag frågade honom:
"GT = från nya Civic GT" och "R" som i Type-R = GT R
tja all uppmärksamhet är väl bra uppmärksamhet för den som tycker om det, som min gamla mor brukade säga!
min sambo tycker själv att den ser ut som en val redo att sila plankton! hehe men ingen här vet ju faktiskt ännu vad som döljer sig under huven... mycket luft behövs... funderar på att ta av huven då spoilern inte räcker till. :biglaugh2:
nä den hade klarat sig med mindre gap fast jag gillar ändå min spoiler :prop:
beträffande gtr logon så har andreas rätt, det var något egeninnovativt infall jag fick när jag nu ändå klädde min 94:a i härligt glänsande carbon 08:a suite.. (pinsamt)? kanske, men jag får väl gotta mig åt alla okunniga som undrar över vilken modell jag kör, samt de kunniga som tycker jag är löjlig. för jag bjuder gärna på det och i slutändan får jag alltid ett gott skratt. :whistling:
....men det krävdes 700whp och 4wd för att sätta stopp för den kvällen innan :boff: .....säger väll iofs en hel del om körkunskaperna hos motståndarna =)
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
guinness skrev:tja all uppmärksamhet är väl bra uppmärksamhet för den som tycker om det, som min gamla mor brukade säga!
min sambo tycker själv att den ser ut som en val redo att sila plankton! hehe men ingen här vet ju faktiskt ännu vad som döljer sig under huven... mycket luft behövs... funderar på att ta av huven då spoilern inte räcker till. :biglaugh2:
nä den hade klarat sig med mindre gap fast jag gillar ändå min spoiler :prop:
beträffande gtr logon så har andreas rätt, det var något egeninnovativt infall jag fick när jag nu ändå klädde min 94:a i härligt glänsande carbon 08:a suite.. (pinsamt)? kanske, men jag får väl gotta mig åt alla okunniga som undrar över vilken modell jag kör, samt de kunniga som tycker jag är löjlig. för jag bjuder gärna på det och i slutändan får jag alltid ett gott skratt. :whistling:
Sjukt bra färgval du gjort iallafall på din bil helt klart, den grå färgen var riktigt snygg :thumbup: