Tänkte att alla som har FN2 CTRn kunde posta en bild på eran bil här!
eftersom man är ny här, vore det skoj och se hur många här som egentligen äger en FN2 på sidan.
har ni ingen bild, duger ett enkelt "hej!"

smaken är som baken.. svårt att se de framför mig.. men helsvarta fälgar tycker jag personligen inte är snyggt (som på bilden) .. svarta fälgar e snyggt som fan.. men då måste man bryta i putsad alu eller liknande eller crome kant.. typ..EG_project skrev:Funderar på dessa fälgarna i gunmetal eller liknande.
Vad tycker ni?

smaken är som baken.. svårt att se de framför mig.. men helsvarta fälgar tycker jag personligen inte är snyggt (som på bilden) .. svarta fälgar e snyggt som fan.. men då måste man bryta i putsad alu eller liknande eller crome kant.. typ..Janu4ri skrev:<!--quoteo(post=563334:date=6 Sep 2009, 23:23:44:name=EG_project)--><div class='quotetop'>QUOTE(EG_project @ 6 Sep 2009, 23:23:44) <a href="index.php?act=findpost&pid=563334"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Funderar på dessa fälgarna i gunmetal eller liknande.
Vad tycker ni?

Schyssta rims!EG_project skrev:Funderar på dessa fälgarna i gunmetal eller liknande.
Vad tycker ni?

på min svarta.. funderade på svart eller vitt oxå.. men de blir nog för svart och vitt bryter nog för mkt.. eller har jag fel ? man kanske kan måla kanterna eller nått.. får ta och snacka med en lackerare..M Scotte skrev:Du kan ju byta till dig ett par vita FN2 fälgar antonio, dem blir kanon på röd.