Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
12000mil service s2000
Hejsan
Någon som har ett riktpris på 12000mil servicen på en honda s2000. Vet att det varierar lite från verkstad till verkstad men tänkte om någon har gjort en nyligen och kan komma med ett riktpris?
Tack på förhand
Någon som har ett riktpris på 12000mil servicen på en honda s2000. Vet att det varierar lite från verkstad till verkstad men tänkte om någon har gjort en nyligen och kan komma med ett riktpris?
Tack på förhand
Uppåtstockis skrev:Hejsan
Tack på förhand
-
tobbe83
- Namn: Tobias Eriksson
- Has thanked: 6 times
Smidigast är nog att ringa en eller flera verkstäder och fråga..
Tobias Eriksson
Civic aerodeck 1.5 *såld*
Civic aerodeck 1.5 *såld*
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
[Sarkasm]Jag fixar för en tusenlapp om du skaffar delarna själv.[/Sarkasm]
Som Tobbe säger, du får inget bra svar här. Du får ringa runt själv och fråga...det är alldeles för många som är för skygga/bekväma och inte kan/vill/orkar ringa eller maila. Inget personligt, men ring eller maila.
Som Tobbe säger, du får inget bra svar här. Du får ringa runt själv och fråga...det är alldeles för många som är för skygga/bekväma och inte kan/vill/orkar ringa eller maila. Inget personligt, men ring eller maila.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
Fick ett kanonsvar av rosenholtz, han kollade även upp kampanjer samt vad som var gjort med min s2000 innan den importerades så jag tackar för det tipset, kommer att lämna in den där när snön försvunnit.
Men jag ser inte problemet med att fråga här? Ett forum är väl ett ställe där man kan fråga om tips, även service? Hade ingen aning om rosenholtz och fick tipset här vilket jag är väldigt tacksam över....
Men jag ser inte problemet med att fråga här? Ett forum är väl ett ställe där man kan fråga om tips, även service? Hade ingen aning om rosenholtz och fick tipset här vilket jag är väldigt tacksam över....
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Jag syftar på priser, det är nästintill omöjligt att ge ett rättvist pris för på min S2000 kanske de gjorde nånting extra som gjorde att priset blev högre osv. Därför hade det inte varit jämförbart med din S2000. Att fråga vad som ingår eller liknande är en annan sak. Varför inte maila direkt, då får man svar ännu snabbare än att fråga på ett forum.
Jag säger inte att du inte får skriva här, jag bara ger dig tips för det dyker upp måååååååånga såna prisfrågor utan att trådskaparen får nåt jättebra svar.
Jag säger inte att du inte får skriva här, jag bara ger dig tips för det dyker upp måååååååånga såna prisfrågor utan att trådskaparen får nåt jättebra svar.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014