EP3 + cykelställ?
- Hattori Honda

- Bil: Civic 40th anniv. ed., 2012
- Namn: Andreas Engstrom
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
Åkte till Gbg med polare, packning och tre cyklar inne i bilen i somras. Gick hur bra som helst och jag kastar regelbundet in en cykel i skuffen med fällt säte. Mtb funkar inte utan att plocka av framhjulet, men räsern är bara att lägga in.
Annars är det takräcke och cykelfäste som gäller.
Annars är det takräcke och cykelfäste som gäller.
Stocktown, Farsta
Civic 40th anniv. ed., 2012
Pflanzgarten stole my virginity
Du borde cykla mer!
Du borde cykla mer!
det går alltså att montera dragkrok på dom?
men det finns inga eftermarknadsprylar typ cykelställ man kan montera på bakluckan?
hur är det med takräcke då? det måste väl finnas möjlighet att montera ett sånt?
men det finns inga eftermarknadsprylar typ cykelställ man kan montera på bakluckan?
hur är det med takräcke då? det måste väl finnas möjlighet att montera ett sånt?
Erik Forzelius
Linköping
Linköping
- Hattori Honda

- Bil: Civic 40th anniv. ed., 2012
- Namn: Andreas Engstrom
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
Inget cykelställ för bakluckan finns. Det är vingen som ställer till det och gör att det inte funkar.
Jag var spekulant på ett takräcke som såldes här på forumet och jag tror inte det blev sålt. Sök i säljes så kanske du hittar. Personligen tyckte jag inte det var värt att betala flera tusen för räcke+fäste när man som sagt kan frakta inne i bilen.
Misstänker att bilen blir svårsåld med drag, så det skulle jag aldrig i mina vildaste fantasier ens överväga. Detta är bara en gissning, men jag misstänker att man måste vara kompis med Bilprovningen för att fixa det. Den här bilen är väl knappast typad med krok?
Jag var spekulant på ett takräcke som såldes här på forumet och jag tror inte det blev sålt. Sök i säljes så kanske du hittar. Personligen tyckte jag inte det var värt att betala flera tusen för räcke+fäste när man som sagt kan frakta inne i bilen.
Misstänker att bilen blir svårsåld med drag, så det skulle jag aldrig i mina vildaste fantasier ens överväga. Detta är bara en gissning, men jag misstänker att man måste vara kompis med Bilprovningen för att fixa det. Den här bilen är väl knappast typad med krok?
Stocktown, Farsta
Du borde cykla mer!
Du borde cykla mer!
-
PhR34k

- Bil: Honda Civic Type R
- Namn: Rustem Cures
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Såg att biltema sålde en hållare för bilar utan dragkrok för ca 500kr
Honda Civic Type R
EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing
FN2 Grand Prix, Milltek
FK2 JRM Stage 3
FK8
S2000 Track/Street
EP3 JDMracing optimerad
Honda E Advance
Civic Si Mugen Bride, APR,
FK8
EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing
FN2 Grand Prix, Milltek
FK2 JRM Stage 3
FK8
S2000 Track/Street
EP3 JDMracing optimerad
Honda E Advance
Civic Si Mugen Bride, APR,
FK8