inte klarlacksläpp var det inte. men repig mer. den var blank men repig. det finns en buckla som en 1-krona på vänster framskärm lite svår att se i vissa lägen.
Det såg ut som höger dörr hade de något skav efter något som gått emot dörren.. det mesta där går att polera bort men inte allt de lär bli kvar ett glatt gäng repor där. det fanns ingen rost vad jag kunde se.
Utblåset hade smält en del utav plasten i rundningen pga att det sitter får långt in.
ljudbygget dom gjort i skuffen såg bra ut. men du kan inte lasta något för då pajar du basen. för den har inget galler eller är försänkt, samt att slutsteget är försänk men dom har gjort hål för de men inte lagt något över så där kan man säker ställa ett sexpack med något gott på värmning . Satt nån Jvc stereo, så original knapparna vid ratten funkade inte. men det är ju egentligen skit samma.
De visst inte om ac'n funkade heller om det nu spelar någon roll.
Jag tyckte den kändes svampig i fjädringen bak. det är ju ställbart. men frågan är om de inte de är slut? nu i efterhand tyckte jag den var lite gungig bak i färd. så det kanske man skulle ta o kolla en extra gång. eller så är det bara jag?
den gick bra annars på vägen. den är inte så värst sänkt alls just nu. rätt hög faktiskt. smidigt om man ska besikta den kanske. men men.
ja är inte helt säker om fronten är omlackad på den. finns ett veck eller vad man nu ska kalla de på höger sida om nummerplåten 3-4cm långt 4mm brett och 2 mm djup? kanske var så original på dom? de kan säker någon här på forumet ha svar på?
rätt blästrad undertill..
Min far var med och tyckte att han hörde ett litet kamkedje rassel precis vid uppstart. för han stod vid motorutrymmet när vi startade upp den.
sista riktiga service stämpeln i boken var 2010 har jag för mig. och någon hade skrivit 2011. sen är det ingen dokumentation på vad som är gjort.
Sitter såna där häftiga däck med tribaler på däcksidorna fram och några king star bak. fälgarna kollade jag inte så mycket på tror dom var rätt okey. dock saknades ena centrumkåpan.
bakrutan hade gulnat. men den ska gå att polera upp vad jag förstår? cabben funka klockrent. och det vad jag kunde se var inte skav eller antydan till läckage på den.
Har dom pratat pris med dig, om du har pratat med dom?
ja som sagt jag åkte 15 mil enkel resa för att bli kvitt mina demoner i huvudet angående bilen. jag ser det mer som en lärdom om modellen. men jag kanske är mer kräsen?
och egentligen var det inte det yttre den föll på, utan det var motor/drivlinan jag tyckte de saknades/inte stämde något på. dock har jag bara kört en s2000. så vad vet jag egentligen?