Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Mantorp
Vill tacka alla som ställde upp och gjorde det möjligt idag.
Jag var "bara"publik men det var kul ändå.
Trevligt att vädret var på våran sida detta år. :thumbup:
Ratta semir bil, tack för lånet
Jag var "bara"publik men det var kul ändå.
Trevligt att vädret var på våran sida detta år. :thumbup:
Ratta semir bil, tack för lånet
Senast redigerad av Junior den 1 maj 2007, 22:03, redigerad totalt 1 gånger.
NU: CTR Turbo
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
Ja det var mkt trevligt måste jag säga, prämieren med min CTR på bana, gick mkt bra tyckte jag.
Tackar alla som höll i det, och Dani som fixade vandrarhemmet, var mkt lyckat!
Junior, vädret blev bra bara för att vi eldade bort ovädret på vandrarhemmet..
MVH
Tackar alla som höll i det, och Dani som fixade vandrarhemmet, var mkt lyckat!
Junior, vädret blev bra bara för att vi eldade bort ovädret på vandrarhemmet..
MVH
http://www.fotoi.se
Ja tack för en bra dag! Mitt ansiktet är lite stelt och rött av all sol 
måste posta en bild från våran eld där verkligen INGEN ser normal ut hehe
måste posta en bild från våran eld där verkligen INGEN ser normal ut hehe
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Tack alla som ordnat denna lyckligaste dag i mitt liv!
Har nog aldrig tidigare haft så kul som idag!
Men, min soppaåtgång har aldrig legat ens i närheten av dagens: nästan 2,5 l/mil :omfg:
Har nog aldrig tidigare haft så kul som idag!
Men, min soppaåtgång har aldrig legat ens i närheten av dagens: nästan 2,5 l/mil :omfg:
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
inga bilder/filmer från körningen?
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
Hahaha, ja ser ju typ drogpåverkad ut, men ja tror att ja viker udan mig för jätta brasan, de brände lite 
p.s. om nån har bilder från dagen, lägg gärna upp
MVH
p.s. om nån har bilder från dagen, lägg gärna upp
MVH
http://www.fotoi.se
- Semir
- Bil: Civic 1.6d -16
- Namn: Semir Daifallah
Ja fy fan tack för en mkt lyckad hpc träff " som vanligt" ! 
Vi hade tur med vädret och det mesta flöt på.
Och Grattis till alla i den nya styrelsen, och lycka till med framtida "jobb"
Fin bild niklas, mmmm jag riktigt myser när jag tänker på våran härliga stund vid den underbara brasan.....
Vi hade tur med vädret och det mesta flöt på.
Och Grattis till alla i den nya styrelsen, och lycka till med framtida "jobb"
Fin bild niklas, mmmm jag riktigt myser när jag tänker på våran härliga stund vid den underbara brasan.....
Semir Daifallah Göteborg
Civic 2016
I love my Honda :)
Civic 2016
I love my Honda :)
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Tack till alla som jobbade för att vi fick ha roligt idag!
och tack till gamla styrelsen.
och tack till gamla styrelsen.
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Det var kul å se lite bilar på banan. Var bara publik men det var trevligt det med. Ser fram emot mot nästa träff.
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->Martin Lindblad <!--colorc--></span><!--/colorc-->
msn: spaken_llindis@hotmail.com
<!--coloro:#9932CC--><span style="color:#9932CC"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jönköping <!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro--><!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda civic -00 <!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Medlem 1829<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Väntar på nått gott så vänta aldrig för länge<!--sizec--></span><!--/sizec-->
msn: spaken_llindis@hotmail.com
<!--coloro:#9932CC--><span style="color:#9932CC"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jönköping <!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro--><!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda civic -00 <!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Medlem 1829<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Väntar på nått gott så vänta aldrig för länge<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Tackar med för en trevlig dag. En mycket uppskattad träff, ser fram mot nästa år och hoppas att bilen ska vara i race dugligt skick tills dess.
Andreas Dahm
[b]TEAM LUDER
HPC Östergötland[/b]
Honda Prelude 2.3 4WS
[i]Because Japanese cars are so much better![/i]
[b]TEAM LUDER
HPC Östergötland[/b]
Honda Prelude 2.3 4WS
[i]Because Japanese cars are so much better![/i]
Tackar även alla här för ett super arrangemang.
Perfekt dag, bra väder samt inga avåkningar.
Lite bilder:

Mr Sam G the grillmaster

Mr Calle Johan

Kött! :punk:
Perfekt dag, bra väder samt inga avåkningar.
Lite bilder:

Mr Sam G the grillmaster

Mr Calle Johan

Kött! :punk:
Senast redigerad av YASH den 1 maj 2007, 23:04, redigerad totalt 1 gånger.
Only M Matters
Men...... Vems var kycklingen?
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
Andreas Lundgren
- Bil: Honda TSX
- Namn: Andreas Lundgren
Det är en härlig känsla på mantorp med HPC=) Passar på att tacka alla som gjort denna banträff möjlig, credz till er :thumbup: Själv körde jag inget iår men det var härligt titta o lyssna o kolla spårval 
Vi ses på fler banträffar framöver =)
Vi ses på fler banträffar framöver =)
Andreas Adde Lundgren
HPC-member #943
Kör:
Honda TSX Executive 2.4i iVTEC Aut -07
Tidigare:
Honda Accord VTEC 2.0i ES -2000
Honda Civic EP3 Type-R -2005
Honda Civic EK3 1.5 vtec-e -1998
Honda CRX VT -1991
Honda Civic ED7 1.6i -1989
Peugeot 205 GTi -1989
HPC-member #943
Kör:
Honda TSX Executive 2.4i iVTEC Aut -07
Tidigare:
Honda Accord VTEC 2.0i ES -2000
Honda Civic EP3 Type-R -2005
Honda Civic EK3 1.5 vtec-e -1998
Honda CRX VT -1991
Honda Civic ED7 1.6i -1989
Peugeot 205 GTi -1989
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Vem i klubben var det som lät sin svarta FN2:a känna på lite bankörning igår? En kul detalj bör ju vara att det förmodligen var första gången någon körde en privat sådan på bana i Sverige.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
ja stort tack till alla som fixat o donat!!!
och ett jätte tack till Malkolm för lån av k20eg!! Hell ye jag fått knäppa idéer nu... ojoj
Har typ 200 bilder, ska bara sortera o förminska lite först...
och ett jätte tack till Malkolm för lån av k20eg!! Hell ye jag fått knäppa idéer nu... ojoj
Har typ 200 bilder, ska bara sortera o förminska lite först...
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Tack pojkar för en mycket trevlig tillställning!
Jag fick smaka lite bana trots allt pga mycket givmilda vänner här på HPC. Nu har jag ca 30 min film från gårdagen som jag ska få in i datorn och redigera, som tur var har jag hela dagen på mig.
Jag fick smaka lite bana trots allt pga mycket givmilda vänner här på HPC. Nu har jag ca 30 min film från gårdagen som jag ska få in i datorn och redigera, som tur var har jag hela dagen på mig.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Tack till arrangörerna och alla trevliga medlemmar jag pratade med under dagen.
Första gången på bana för min egen del (förutom gokart) och det var ju sjukt kul, fast jag bara körde under lugna timmen. Igår låg mycket av fokus på att inte skrota bilen, men idag minns jag bara vilken härlig känsla det var. Ger helt klart en ny dimension till bilägandet.
Första gången på bana för min egen del (förutom gokart) och det var ju sjukt kul, fast jag bara körde under lugna timmen. Igår låg mycket av fokus på att inte skrota bilen, men idag minns jag bara vilken härlig känsla det var. Ger helt klart en ny dimension till bilägandet.
Martin Dahllöf
Fint väder och trevligt folk som vanligt! ( okej bättre väder i år )
Skoj att stå flaggvakt i F2 och spana på peggar med hjullyft och en snabb svart Ep3 :whistling:
Skoj att stå flaggvakt i F2 och spana på peggar med hjullyft och en snabb svart Ep3 :whistling:
Prelude Si 2.0 -89
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->
medlem nr 1132<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->
medlem nr 1132<!--colorc--></span><!--/colorc-->
shit silka böffar, inte konstigt att man inte vågar komma på träffar längre !
Dennis Gullberg
Team Helsingborg
Civic EG Lsi 92 Grå *såld*
Civic EG Lsi 95 Röd *skrot*
Civic EG Lsi 92 Röd *såld*
Del Sol Vti 92 Röd *såld*
Team Helsingborg
Civic EG Lsi 92 Grå *såld*
Civic EG Lsi 95 Röd *skrot*
Civic EG Lsi 92 Röd *såld*
Del Sol Vti 92 Röd *såld*
Tyvärr var jag bara åskådare igår, men jag måste ändå tacka trevliga Hondamänniskor för en trevlig dag! Och tack JMKD för att jag fick åka med en sväng i din S2K :thumbup:
Edit: Tack Haz för lånet av hjälmen!
Edit: Tack Haz för lånet av hjälmen!
Senast redigerad av Pabbe den 2 maj 2007, 11:47, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->Pablo Munoz<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->EG6<!--colorc--></span><!--/colorc--> Turbo *såld*
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->EG6<!--colorc--></span><!--/colorc--> Turbo *såld*
Vart är alla bilder? Jag såg _EXTREMT_ mycket folk som plåtade.
Det var min första banträff, och jag har massor av possitiva minnen från den.
Men jag tycker det varl ite gnälligt om Db nivån. Fanns fler bilar som lät mer men gick igenom, jag tror dom flesta åkte dit pga nedbromsning eller att dom åkte flera brevid varrandra. Så det lät mer..
Men annars var det seriöst och det kändes säkert att köra, även för mig som var ny på det. Och jag är fortfarande förvånad av greppet man hade med r-däcken.
Men jag tycker det varl ite gnälligt om Db nivån. Fanns fler bilar som lät mer men gick igenom, jag tror dom flesta åkte dit pga nedbromsning eller att dom åkte flera brevid varrandra. Så det lät mer..
Men annars var det seriöst och det kändes säkert att köra, även för mig som var ny på det. Och jag är fortfarande förvånad av greppet man hade med r-däcken.
Senast redigerad av haffy den 2 maj 2007, 11:46, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:#808000--><span style="color:#808000"><!--/coloro-->[b]Audi a4 1,8 TQ[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Zozo från GBG här på forumet.Steffo skrev:Vem i klubben var det som lät sin svarta FN2:a känna på lite bankörning igår? En kul detalj bör ju vara att det förmodligen var första gången någon körde en privat sådan på bana i Sverige.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
-
maniac

- Bil: crx
- Namn: Peter Åstrand
- Has thanked: 2 times
Ett stort tack till alla som ställde upp och fixade till denna banträff
hoppas man inte var förmycke ivägen på banan .. kanske dax att fixa mer än dom 124hk man har i bilen.
hoppas man inte var förmycke ivägen på banan .. kanske dax att fixa mer än dom 124hk man har i bilen.
Peter Åstrand
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
- {BÅGEN}

- Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
- Namn: Mattias Bågenholm
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 30 times
Ja jag säger de samma...
Tack för en lyckad dag..
De var riktigt roligt att köra och tjöta med folket...
Tack för en lyckad dag..
De var riktigt roligt att köra och tjöta med folket...
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
-
Mooseman
- Bil: Civic K20
- Namn: Erik Petersson
Det må så uppfattas, men jag kan försäkra dig om att om vi var tveksamma över ljudnivån på någon bil, t ex om två bilar körde i bredd förbi micken så kollade vi ett varv till. Det var ingen som blev avvinkad som inte lät för mycket!haffy skrev:Vart är alla bilder? Jag såg _EXTREMT_ mycket folk som plåtade.
Istället för att gnälla om att vi är elaka och gränserna är fel eller att andra lät mer så kanske man skall tänka till när man bygger sin bil. Om man vill kunna köra bana så skall man bygga så att ljudnivån hålls nere långt under 95 dB. Detta är något som hela klubben bör ta i beaktande. Jag vill inte behöva se tjugotalet medlemmar ur vår klubb bli svartflaggade p g a detta någonsin mer på någon banträff.
Team Kalmar
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Jag har en film nu, 13 minuter blev den...
Jag behöver lite plats att lägga den på bara, 60 mb blev det. Någon?
Jag behöver lite plats att lägga den på bara, 60 mb blev det. Någon?
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Älgen: Jag gnäller ej, jag bara underar lite över den mätaren. Vissa av våra bilar fick svartflagg, och 2 av dom låter mindre än andra som slapp flaggen.
Så det är därför jag och fler reagerade på det.
Det var ju någon som mätt sin bil flera gånger och aldrig kommit löver 88Db, men nu fick han 95+. Kan inte vara så att den satt på ett ställe där det lät extra mycket?
Sen är det ganska dyrt att behövas köpa ett nytt avgas direkt efter första bankörningen.
Jag hoppas vi har med klubbens mätare nästa gång. Där banan i fråga kräver en viss Db nivå.
mvh
Så det är därför jag och fler reagerade på det.
Det var ju någon som mätt sin bil flera gånger och aldrig kommit löver 88Db, men nu fick han 95+. Kan inte vara så att den satt på ett ställe där det lät extra mycket?
Sen är det ganska dyrt att behövas köpa ett nytt avgas direkt efter första bankörningen.
Jag hoppas vi har med klubbens mätare nästa gång. Där banan i fråga kräver en viss Db nivå.
mvh
Senast redigerad av haffy den 2 maj 2007, 12:56, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:#808000--><span style="color:#808000"><!--/coloro-->[b]Audi a4 1,8 TQ[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Mantorp är enda banan jag kört på som dom varit så griniga med decibelmätningen. Det är bättre på andra banor.
Jag har kört väldigt mycket på Gelleråsen med detta avgas, och det har aldrig varit några problem.
Jag har kört väldigt mycket på Gelleråsen med detta avgas, och det har aldrig varit några problem.
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13