Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Placering av dekalerna på kjolarna *fixat - nu med bilder*
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Glömde bort att måtta på dekalerna innan bilen lackades och nu vet jag inte vart dem nya ska sitta, finns det någon vänlig själ som har lust att mäta på sin EP3 och ge mig lite mått så dem hamnar rätt?
Type R-emblemet på bakluckan får man gärna ta på en gång när ni ändå håller på, jag ska visserligen få hjälp med det imorrn men man vet aldrig hur minnet är
Tack på förhand
Type R-emblemet på bakluckan får man gärna ta på en gång när ni ändå håller på, jag ska visserligen få hjälp med det imorrn men man vet aldrig hur minnet är
Tack på förhand
Senast redigerad av Mattias den 29 augusti 2010, 19:20, redigerad totalt 1 gånger.
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
-
Mattias
- Kontakt:
Det ser tomt ut när dem inte sitter där, gillar när det ser lite mer original ut.
Dekalerna ligger i bilen och väntar på att monteras, har tom tvättat bilen idag
Dekalerna ligger i bilen och väntar på att monteras, har tom tvättat bilen idag
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
latmask.. dräller ju av ep3or, bara ut o mäta på någons ju 
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
-
Mattias
- Kontakt:
Spanade faktiskt efter dem på vägen till och från garaget men utan lycka tyvärr.
Får ta nya tag imorrn om ingen här har lust att mäta lite.
Får ta nya tag imorrn om ingen här har lust att mäta lite.
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Många EP3-ägare, men färre som har dekaler kvar tror jag 
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Jag håller med dig om att det ser för naket ut utan några dekaler Mattias.
Vilka dekaler är det du funderar över?
De på sidokjolarna måttar man ju bara in med ögat så att det ser snyggt ut och sedan mäter man och sätter det likadant på andra sidan.
Type R-märket bak samma sak (måtta lite med ögonen och sätt det där du tycker att det ser bäst ut). Det kromade Civic-märket gillar jag inte alls och jag tog bort mitt.
Vilka dekaler är det du funderar över?
De på sidokjolarna måttar man ju bara in med ögat så att det ser snyggt ut och sedan mäter man och sätter det likadant på andra sidan.
Type R-märket bak samma sak (måtta lite med ögonen och sätt det där du tycker att det ser bäst ut). Det kromade Civic-märket gillar jag inte alls och jag tog bort mitt.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
-
Mattias
- Kontakt:
På en ljus bil ser det naket ut, svart elr röd funkar.
Jag behöver inga millimetermått men ett ungefär har jag gärna innan jag sätter igång.
Det är dem på sidokjolarna som gäller ja, bakluckan har jag redan fått hjälp med
Kom igen nu och måtta lite snabbt pllllllz.
Jag behöver inga millimetermått men ett ungefär har jag gärna innan jag sätter igång.
Det är dem på sidokjolarna som gäller ja, bakluckan har jag redan fått hjälp med
Kom igen nu och måtta lite snabbt pllllllz.
-
Mattias
- Kontakt:
Hah, dem är inte dumma dem där som tänker till på Honda... det var skitenkelt att få dit dem 
Eftersom jag inte kan posta i bilder/filmer så petar jag upp resultatet här istället

Eftersom jag inte kan posta i bilder/filmer så petar jag upp resultatet här istället

- David Lundin
- Namn: David Lundin
Läcker!
Vad menar du med att du inte kan posta i Bilder/Filmer?
Vad menar du med att du inte kan posta i Bilder/Filmer?
-
Mattias
- Kontakt:
När jag klickar på besvara i "Hur ser din Honda ut" så blir jag utloggad.
Har testat typ tio ggr, samma reslutat varje gång.
Har testat typ tio ggr, samma reslutat varje gång.
-
Mattias
- Kontakt:
Nä, jag har bara ett internet här hemma 
Senaste veckan är faktiskt första gången på flera månader som jag har lyckats få HPC att fungera här hemma, tidigare låste sig explorer så fort jag loggade in.
Mkt märkligt fenomen då allt annat lirar finfint som det alltid gjort.
Senaste veckan är faktiskt första gången på flera månader som jag har lyckats få HPC att fungera här hemma, tidigare låste sig explorer så fort jag loggade in.
Mkt märkligt fenomen då allt annat lirar finfint som det alltid gjort.
-
Mattias
- Kontakt:
Jag vet, det har jag gjort ungefär lika många gånger som jag begärt nytt lösenord.
Nu fungerar sidan iaf så pass att jag kan se köp/sälj vilket är det viktigaste egentligen.
Nu fungerar sidan iaf så pass att jag kan se köp/sälj vilket är det viktigaste egentligen.
-
fredde199
- Namn: Fredrik Gustafsson
- Been thanked: 2 times
Snarare att du låg i bakspegeln på traktorn och jag reagerade på att det var en gul CTR...Mattias skrev:Har du råkat bli passerad av mig fredde?
Var vid skogskyrkogården för nån vecka sen..
Hpc 166
Sthlm divisionen
Sthlm divisionen
-
Mattias
- Kontakt:
Jaha men då borde det ha gått ganska lugnt å fint?
Söder om skogis brukar det kunna gå undan ibland dock
Söder om skogis brukar det kunna gå undan ibland dock