nya C-RVs redan i sverige?
med en viss risk att dumförklara mig själv...
...så undrar jag ifall det redan nu finns några nya CR-Vs rullandes i sverige (2007 den nya kommande generationen)
jag mötte en bil idag ca 15:20 1 mil söder om sunne på riksväg 45 som jag tyckte såg ut som den nya CRVn (mörkblåmetallic)...är jag helt ute och cyklar?, finns det några demo ex som är ute och testas på allmän väg nu innan lanseringen
...så undrar jag ifall det redan nu finns några nya CR-Vs rullandes i sverige (2007 den nya kommande generationen)
jag mötte en bil idag ca 15:20 1 mil söder om sunne på riksväg 45 som jag tyckte såg ut som den nya CRVn (mörkblåmetallic)...är jag helt ute och cyklar?, finns det några demo ex som är ute och testas på allmän väg nu innan lanseringen
Stefan Hagman
Accord 2.2 I-dtec Exe. -12
Accord 2.2i-CTDi Exe. -04 *såld*
NSX -91
Civic VTi -00 *Såld*
Accord 2.2 I-dtec Exe. -12
Accord 2.2i-CTDi Exe. -04 *såld*
NSX -91
Civic VTi -00 *Såld*
-
civic vtec
det har inte kommit in några crv genom honda sverige iallafall
Mattias Ask
jag kände mig för dum för att fråga samma sak hehe, men jag är nästan bombsäker att jag såg en av den nya modellen i helsingborg?
[b]Martin Wadstein
Helsingborg
CRX vtec, Evo III[/b]
Mitsubishi Lancer Evolution III
CRX vtec EE8 1990.
civic Type R(Svart) 04 - Såld
accord vtec 1.8 - 01 - Såld
civic Type R(Milano) 04 - Skrotad
Saab 900i - Trotjänare - 41 000 Mil - Såld
<a href="http://www.garaget.org/?car=48181" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=48181</a>
Helsingborg
CRX vtec, Evo III[/b]
Mitsubishi Lancer Evolution III
CRX vtec EE8 1990.
civic Type R(Svart) 04 - Såld
accord vtec 1.8 - 01 - Såld
civic Type R(Milano) 04 - Skrotad
Saab 900i - Trotjänare - 41 000 Mil - Såld
<a href="http://www.garaget.org/?car=48181" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=48181</a>
-
civic vtec
<!--QuoteBegin-Kristian+21 Sep 2006, 19:49:21--><div class='quotetop'>QUOTE(Kristian @ 21 Sep 2006, 19:49:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->har de inte kommit några test bilar änn då ? för introduktions kurser od för handlarna.. dom brukar ju komma hyffsat tidigt (vet att legenden har provkörts på nånn kurs)
[right][snapback]330572[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
du kan ju läsa mitt förra inlägg. legend har dock kommit
[right][snapback]330572[/snapback][/right]
du kan ju läsa mitt förra inlägg. legend har dock kommit
Mattias Ask
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Uppar en tråd som rör nya CR-V
Måste säga att den nya CR-V'n är mycket snyggare i verkligheten
än på bilderna! Såg den hos Honda Österlen idag (premiär nu i helgen för den)
Speciellt i svart färg passade den väldigt bra måste jag säga <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
Fler som sett den och vad tyckte ni ? riktigt sköna stolar i den dessutom,
ja den var najs iallafall.. trevligare än gamla cr-v ...
Måste säga att den nya CR-V'n är mycket snyggare i verkligheten
än på bilderna! Såg den hos Honda Österlen idag (premiär nu i helgen för den)
Speciellt i svart färg passade den väldigt bra måste jag säga <!--emo&:thumbup:-->
Fler som sett den och vad tyckte ni ? riktigt sköna stolar i den dessutom,
ja den var najs iallafall.. trevligare än gamla cr-v ...
Senast redigerad av Andreas79 den 26 januari 2007, 23:13, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Jag var och provade 2.0 automat Executive med all utr, 2.0 "snik" och 2.2 diesel manuell i söndags då lokala handlaren hade premiärvisning. Mycket trevlig bil faktiskt! Kändes väldigt bekväm och rentav lyxig. Blev ju såklart mest imponerad av executive-modellen med navigation, backkamera, xenon osv.
Dieseln var helt OK, men om jag skulle köpa en så mogen bil hade jag nog helst tagit automaten (som bara finns till bensinaren). Bara luta sig tillbaka och glida oavsett väglag... <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Handlarn hade lyckats sälja runt 20st innan den ens hade premiär, så det verkar vara fler som tycker om den.
Dieseln var helt OK, men om jag skulle köpa en så mogen bil hade jag nog helst tagit automaten (som bara finns till bensinaren). Bara luta sig tillbaka och glida oavsett väglag... <!--emo&:)-->
Handlarn hade lyckats sälja runt 20st innan den ens hade premiär, så det verkar vara fler som tycker om den.
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
Den rullar på finska vägar iallafall, dok få exemplar.. honda hade premiär visning här för 2veckor sen <!--emo&:)-->
<!--endemo--> den ser helt klart bättre ut IRL änn på bild..
Mattias "Racke" Rahkolin
Nu: Seat Leon FR 1.8T -05
EX: Civic EK4 VTI - 00
EX: Civic EJ2/Coupe - 95
Nu: Seat Leon FR 1.8T -05
EX: Civic EK4 VTI - 00
EX: Civic EJ2/Coupe - 95
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Det står en jäkla massa nere i hamnen i malmö i alla fall. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Har sett dom varje dag i en månad nu.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
<!--QuoteBegin-Eisenhut+27 Jan 2007, 01:46:07--><div class='quotetop'>QUOTE(Eisenhut 4 27 Jan 2007, 01:46:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det står en jäkla massa nere i hamnen i malmö i alla fall. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]369669[/snapback][/right]
förmodligen ska många upp hit till väsby, då Honda city hade premiär öppet och special visning av CRVn igår <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
förmodligen ska många upp hit till väsby, då Honda city hade premiär öppet och special visning av CRVn igår <!--emo&:)-->
hmmm.. varför finns inte dieseln med automat? Det är ju mer befogat med automatlåda i en diesel... eller hondas lådor kanske inte pallar allt vrid? <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->Henrik Larsson -> Skövde<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--QuoteBegin-henke+27 Jan 2007, 08:40:59--><div class='quotetop'>QUOTE(henke 4 27 Jan 2007, 08:40:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->hmmm.. varför finns inte dieseln med automat? Det är ju mer befogat med automatlåda i en diesel... eller hondas lådor kanske inte pallar allt vrid? <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]369674[/snapback][/right]
eller så e anledningen att diesel körs mest nere i europa å där åker man inte automat, däremot så körs automat i usa men där kör man inte diesel... de e i princip bara våran lilla plutt marknad som vill ha diesel automat så då misstänker jag att Honda inte vill gå back på att ta fram en bil som bara säljs på en lilleplutt marknad
[right][snapback]369674[/snapback][/right]
eller så e anledningen att diesel körs mest nere i europa å där åker man inte automat, däremot så körs automat i usa men där kör man inte diesel... de e i princip bara våran lilla plutt marknad som vill ha diesel automat så då misstänker jag att Honda inte vill gå back på att ta fram en bil som bara säljs på en lilleplutt marknad
Kristian, Hondalös.
Jag tycker att man skulle ha stoppat i en bensinsexa på sådär en tre liter i den. Lite väl klent med en två liters motor i en så pass stor bil.
ANDERS NORDSTRÖM, LUND #653
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998
Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998
Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
Ja, det hade varit trevligt med en sexa. Dock gick 2.0an mycket bättre än jag hade trott!
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Seeage+27 Jan 2007, 02:13:45--><div class='quotetop'>QUOTE(Seeage 4 27 Jan 2007, 02:13:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Eisenhut+27 Jan 2007, 01:46:07--><div class='quotetop'>QUOTE(Eisenhut 4 27 Jan 2007, 01:46:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det står en jäkla massa nere i hamnen i malmö i alla fall. <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
<!--endemo-->
[right][snapback]369671[/snapback][/right]
Inte bara där, de flesta hade premiär på den i helgen bl.a Magnusson och Scanauto i "Göteborg".
[right][snapback]369671[/snapback][/right]
Inte bara där, de flesta hade premiär på den i helgen bl.a Magnusson och Scanauto i "Göteborg".
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014