Provkörning CTR 2007 träff i Stockholm...
<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Uppdaterad med ny information!<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Vad händer?: Träff med HPC och Autopunkten, provkörning av nya CTR:en.
Var?: Autopunkten, Sandsborgsvägen 45, Enskede
När: Torsdagen 12:e April, kl 18:00
Dom har en silvrig CTR till förfogande. Normalt stänger Autopunkten kl 18 så detta är en stängd visning för oss på HPC. Givetvis får icke medlemmar också komma med tanke på eventuellt framtida medlemskap.
Autopunkten bjuder på lite käk och dricka och behöver därför veta hur många som kommer.
Detta anmäler ni till dem på magnus.jansson@autopunkten.se. Skriv "Hondaklubbens träff" i rubriken och hur många som kommer i själva mailet.
Jag skrev tidigare att vi skulle skriva upp en lista på provkörning så det inte blir kö, men detta struntar vi i och jag hoppas att det kommer att flyta på ändå.
Ser fram emot en trevlig vårkväll!
Vad händer?: Träff med HPC och Autopunkten, provkörning av nya CTR:en.
Var?: Autopunkten, Sandsborgsvägen 45, Enskede
När: Torsdagen 12:e April, kl 18:00
Dom har en silvrig CTR till förfogande. Normalt stänger Autopunkten kl 18 så detta är en stängd visning för oss på HPC. Givetvis får icke medlemmar också komma med tanke på eventuellt framtida medlemskap.
Autopunkten bjuder på lite käk och dricka och behöver därför veta hur många som kommer.
Detta anmäler ni till dem på magnus.jansson@autopunkten.se. Skriv "Hondaklubbens träff" i rubriken och hur många som kommer i själva mailet.
Jag skrev tidigare att vi skulle skriva upp en lista på provkörning så det inte blir kö, men detta struntar vi i och jag hoppas att det kommer att flyta på ändå.
Ser fram emot en trevlig vårkväll!
Senast redigerad av Bergan den 2 april 2007, 18:07, redigerad totalt 1 gånger.
Mathias Berg
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Självklart en enskild träff, man vill ju inte trängas med vanligt folk <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
Helt klart.. vore kanon
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Civic Type-R -05<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->, <!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->Cosmic Grey Pearl<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Franklin Gothic Medium--><span style="font-family:Franklin Gothic Medium"><!--/fonto--><!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->Mikael Andersson<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->, <!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto-->I en annan del av <!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fonto:Arial Narrow--><span style="font-family:Arial Narrow"><!--/fonto-->Köping<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Franklin Gothic Medium--><span style="font-family:Franklin Gothic Medium"><!--/fonto--><!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->Mikael Andersson<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->, <!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto-->I en annan del av <!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fonto:Arial Narrow--><span style="font-family:Arial Narrow"><!--/fonto-->Köping<!--fontc--></span><!--/fontc-->
-
Ejan
- Bil: Ford Fiesta 2010
- Namn: Erik Leander
beror på datum och tid ,kanske man skulle ta en tur till storstan <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Nya CTRen kommer väl till Honda nya center vid infrascity i upplands väsby?
de har premiäröppning på lördag kl 11 tror jag det var, tänkte dra dit och spana lite lite fina bilar och hojar <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
(och ja,jag vet att CTR inte kommer vara där på premiären <!--emo&;)-->
<!--endemo-->)
de har premiäröppning på lördag kl 11 tror jag det var, tänkte dra dit och spana lite lite fina bilar och hojar <!--emo&:)-->
Senast redigerad av magnus den 7 februari 2007, 21:11, redigerad totalt 1 gånger.
Magnus Pettersson
<!--QuoteBegin-magnus+7 Feb 2007, 22:11:16--><div class='quotetop'>QUOTE(magnus @ 7 Feb 2007, 22:11:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Nya CTRen kommer väl till Honda nya center vid infrascity i upplands väsby?
<!--endemo-->
<!--endemo-->)
[right][snapback]373288[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Oh, dit måste man ta sig på Lördag! <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Jag & tjejen tänkte ha en provköra-inför-bilköpet-dag på Lördag nämligen..
Tack för tipset!
[right][snapback]373288[/snapback][/right]
Oh, dit måste man ta sig på Lördag! <!--emo&:)-->
Jag & tjejen tänkte ha en provköra-inför-bilköpet-dag på Lördag nämligen..
Tack för tipset!
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
Kanon! Är jag bara i Stockholm är jag på <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
-
tottelberry
<!--QuoteBegin-Bergan+7 Feb 2007, 15:18:47--><div class='quotetop'>QUOTE(Bergan @ 7 Feb 2007, 15:18:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag har pratat med Autopunkten angående en träff där vi får provköra nya CTR:en när den kommer in.
Säljaren vet inte riktigt när bilen kommer in, men förmodligen får jag ett bättre besked under nästa vecka efter han pratat med ansvarig på Honda.
Men det kan vara bra att se över lite önskemål på när denna träff ska ske?
T ex en lördag efter kl 15 och ha en stängd visning för oss på Hondaklubben?
Kom gärna med förslag!
Vi ska försöka få loss 2 st bilar så att det inte blir så mycket kö då förmodligen alla kommer att vilja provköra dem.
[right][snapback]373115[/snapback][/right]
jag är på. <!--emo&:prop:-->
<!--endemo-->
Säljaren vet inte riktigt när bilen kommer in, men förmodligen får jag ett bättre besked under nästa vecka efter han pratat med ansvarig på Honda.
Men det kan vara bra att se över lite önskemål på när denna träff ska ske?
T ex en lördag efter kl 15 och ha en stängd visning för oss på Hondaklubben?
Kom gärna med förslag!
Vi ska försöka få loss 2 st bilar så att det inte blir så mycket kö då förmodligen alla kommer att vilja provköra dem.
[right][snapback]373115[/snapback][/right]
jag är på. <!--emo&:prop:-->
---------------------------------------------------
Christopher Lionell.
CTR cosmic -04 -Toda Spec..
Christopher Lionell.
CTR cosmic -04 -Toda Spec..
Jag kör inte heller Honda på vintern <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
Uppdatering:
Autopunkten har iaf lyckats få loss 1 demobil, men målet är iaf 2 så det inte blir så jävla mycket kö.
Det förslaget som ser bäst ut än så länge är en stängd visning för oss på HPC en lördag efter 15:00.
Återkommer när jag har mer information.
Autopunkten har iaf lyckats få loss 1 demobil, men målet är iaf 2 så det inte blir så jävla mycket kö.
Det förslaget som ser bäst ut än så länge är en stängd visning för oss på HPC en lördag efter 15:00.
Återkommer när jag har mer information.
Mathias Berg
# 1545
# 1545
Jag sitter bara och väntar på att få datumet så jag kan boka det i kalendern! <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Jo, en fråga, får man ta med sambon? Hon måste ju övertygas om att denna kan vara potentiell.
Jo, en fråga, får man ta med sambon? Hon måste ju övertygas om att denna kan vara potentiell.
Senast redigerad av Krister den 20 februari 2007, 11:21, redigerad totalt 1 gånger.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
-
MagnusL
- Bil: Accord 99
- Namn: Magnus Lovgren
<!--QuoteBegin-Krister+20 Feb 2007, 11:20:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister @ 20 Feb 2007, 11:20:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag sitter bara och väntar på att få datumet så jag kan boka det i kalendern! <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
[right][snapback]377420[/snapback][/right]
Köp nu en s2000 som det är sagt!
[right][snapback]377420[/snapback][/right]
Köp nu en s2000 som det är sagt!
2008 wrx sti
2008 wrx sti
Har inte hört något mer från Autopunkten än så jag får ta en tur förbi där efter jobbet i veckan för att bli uppdaterad på info.
Mathias Berg
# 1545
# 1545
Pratade med Autopunkten igår efter jobbet.
Upplägget blir såhär:
CTR provkörning en lördag kl 15-17 för HPC. Givetvis får annat folk komma, men provkörningarna är i första hand reserverade för våra medlemmar.
Dock vet vi ej när bilen kommer än, men förmodligen kommer den i början på April.
Så datum när denna träffa ska äga rum kan vi först bestämmer vi först när dom fått bilen.
Detta för att inte bestämma något ifall bilen blir försenad osv.
Men räkna med att 1 vecka efter dom har fått bilen så kan vi ha en träff där ni får komma och provköra.
Dessvärre blir det bara 1 demobil så jag kommer att styra upp en lista där man bokar sig för en provkörning för att det skall gå så smidigt som möjligt. Är det en bra idé eller? Kom gärna med förslag hur ni vill att det skall se ut.
Upplägget blir såhär:
CTR provkörning en lördag kl 15-17 för HPC. Givetvis får annat folk komma, men provkörningarna är i första hand reserverade för våra medlemmar.
Dock vet vi ej när bilen kommer än, men förmodligen kommer den i början på April.
Så datum när denna träffa ska äga rum kan vi först bestämmer vi först när dom fått bilen.
Detta för att inte bestämma något ifall bilen blir försenad osv.
Men räkna med att 1 vecka efter dom har fått bilen så kan vi ha en träff där ni får komma och provköra.
Dessvärre blir det bara 1 demobil så jag kommer att styra upp en lista där man bokar sig för en provkörning för att det skall gå så smidigt som möjligt. Är det en bra idé eller? Kom gärna med förslag hur ni vill att det skall se ut.
Mathias Berg
# 1545
# 1545
Nej...drar nog förbi där efter jobbet idag för att se om dom fått datum när dom får in bilen. Senaste infon jag fick var att dom skulle få in den i slutet av Mars och det är i princip nu. Uppdaterar med information så fort jag vet mer.
Mathias Berg
# 1545
# 1545
Jag mötte en röd CTR 2007 på nynäsvägen igår vid skogskyrkogården. De måste ju vara deras bil.
Antonio Pozzi
Dom hade inte fått in den enligt dom än när jag var inne iaf. Dom skulle ringa så fort den kom.
Mathias Berg
# 1545
# 1545