Tjenis
Då jag haft otur med mina bilar nu så funderar jag starkt på att påskynda processen med inköp av billarm.
Frågan är vilket man ska använda då det finns ett uppsjö av olika varianter ute på marknaden.
Vill ju ha de vanliga med dörrar, bagage, motorhuv, glas, startspärr, centrallås...
Dessutom hade det varit trevligt med fjärrstart, fler ingångar för egna givare, GSM-styrning(tillval), GPS-spårning(tillval).
Några rekommendationer??
/Hylsan
Billarm
- {BÅGEN}

- Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
- Namn: Mattias Bågenholm
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 30 times
Du kan söka för den frågan har varit uppe förut...
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Jag personligen aktar mig för DEFA larm då de oftast har som ovana att tjuvlarma.
Det var iofs ett par år sen.
Kolla med Magyar här på forumet.
Han säljer ett larm med alla onödiga funktioner du vill ha.
Det var iofs ett par år sen.
Kolla med Magyar här på forumet.
Han säljer ett larm med alla onödiga funktioner du vill ha.
Благодаря мутра!
Tänkte jag lånar tråden lite
Är själv ute efter ett larm. Behöver inga funktioner som sms osv, men det viktigaste är att den är godkänt av försäkringsbolagen samt, att det tjuter eller piper till när man larmar.
Vilka larm gör det, alltså ger ifrån sig ljud vid aktivering ?
Är själv ute efter ett larm. Behöver inga funktioner som sms osv, men det viktigaste är att den är godkänt av försäkringsbolagen samt, att det tjuter eller piper till när man larmar.
Stefan Karlsson
-
dalibor
- Bil: Del sol vti civic vti
- Namn: Dalibor Brajkovic
Mitt Cobra larm piper när det aktiverasstiivN skrev:Tänkte jag lånar tråden lite
Kör
volvo s40 t5 -06
honda del sol vti -93
Gamla bilar
honda civic vti eg9 -92
volvo 850s -95 såld
seat ibiza cupra gti -98 såld
civic lsi -92 såld
civic esi -94 såld
bmw 325 e30 -89 såld
audi 80 1.8s -88 såld
Dalibor Brajkovic
volvo s40 t5 -06
honda del sol vti -93
Gamla bilar
honda civic vti eg9 -92
volvo 850s -95 såld
seat ibiza cupra gti -98 såld
civic lsi -92 såld
civic esi -94 såld
bmw 325 e30 -89 såld
audi 80 1.8s -88 såld
Dalibor Brajkovic
-
Fresa
- Namn: Fredrik Arvidsson
- Kontakt:
Cargard 850 är det bästa cargard-larm med startspärrar om man inte har startspärrar från början. Tror det bara var C70 dock som man kunde bygga på med GSM-modul, men då krävs det att man har startspärrar från början.
Körde 850 på min förra bil, och det funkar klockrent! Strulade inte en enda gång, men då va det iofs jag själv som monterade det med
Körde 850 på min förra bil, och det funkar klockrent! Strulade inte en enda gång, men då va det iofs jag själv som monterade det med
[b]Fredrik Arvidsson, Linköping[/b]
Honda Civic Sedan '92 (ESi)
Civic 92-95-prylar till salu: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=18841&hl=" target="_blank">Här</a>
Honda Civic Sedan '92 (ESi)
Civic 92-95-prylar till salu: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=18841&hl=" target="_blank">Här</a>
Kolla vad jag har till salu. Mycket prisvärt. Finns alla funktioner du kan tänka dig. Installera larmet själv om du vill att allt ska fungera utan problem.
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
Just det, jag har en Scytec 6000 med kameraövervakning också för samma pris dock utan GSM.
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>