gnisslande/tjutande ljud...
bytte kopplingen på civic i helgen och nu har jag upptäckt ett gnisslande/tjutande/vinande ljud som uppstår så fort man inte kopplar ur eller vad man ska säga... har ingen betydels vilken växel man har i eller om man har friläge i lådan... men så fort man kopplar ur försvinner ljudet...
något tips på vad det kan vara?
något tips på vad det kan vara?
Erik Svensson
Civic Vti Sedan -92 SÅLD! golf tdi -00 pendlar vagnen... letar s2000............
Civic Vti Sedan -92 SÅLD! golf tdi -00 pendlar vagnen... letar s2000............
har du satt dit lagret rätt ?
väldigt lätt att misstolka hur den ska sitta har jag för mig.
väldigt lätt att misstolka hur den ska sitta har jag för mig.
Göteborg
mob 0736581186
mail gomer@live.se
mob 0736581186
mail gomer@live.se
det kan ju bara sitta på ett sätt?
var inne hos han jag köpt den hos igår ivarje fall... ägaren hade semester men pratade med chefen för verkstaden och han lyssnade och sa "ja även nya lager kan ju vara dåliga ibland..." så skulle ta det med ägaren så fort han kommer tillbaka från semestern så antagligen blir det väll så att dom helt enkelt får byta lagret åt mig kostnadsfritt....
Erik Svensson
vore najs. Ifall du fått ett dåligt lager så skall ju du inte bara få ett nytt utan den nya skall sitta utan arbete för dig =)
Göteborg
mob 0736581186
mail gomer@live.se
mob 0736581186
mail gomer@live.se