någon som vill yhjälpa mig fort ,med min beställning får akr
du betalar när de kommer hem till dig
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
-
mike_delsol
Du får en orderbekräftelse från dom där det står IBAN och BIC.. Sen går du till banken och gör en EU-betalning.. Sen kommer grejerna 
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Mikael Karlsson[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda Del Sol VTi -95 "Nikki"<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
Love my Honda
You think this is fast? Wait until the vtec kicks in!
<a href="http://www.garaget.org/?car=25063" target="_blank">Min baby @ Garaget</a>
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda Del Sol VTi -95 "Nikki"<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
Love my Honda
You think this is fast? Wait until the vtec kicks in!
<a href="http://www.garaget.org/?car=25063" target="_blank">Min baby @ Garaget</a>
Det är bara du sätter in pengar på deras konto nr och skriver in ditt namn i meddelande rutan sen kommer grejerna. Du får inga grejer innan det är betalt.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
bli medlem i klubben annars så får du 10% rabatt utav dom... vilket då gör att du får medlemsavgiften betald 
själv så gav jag dom mitt visa korts nummer och det funkade riktigt smärtfritt... slapp man gå till banken samt att det är det fortaste alternativet
själv så gav jag dom mitt visa korts nummer och det funkade riktigt smärtfritt... slapp man gå till banken samt att det är det fortaste alternativet
Erik Svensson
Civic Vti Sedan -92 SÅLD! golf tdi -00 pendlar vagnen... letar s2000............
Civic Vti Sedan -92 SÅLD! golf tdi -00 pendlar vagnen... letar s2000............