någon som vill yhjälpa mig fort ,med min beställning får akr

ENBART för motorrelaterade topics
crx_jim

har nyss beställt från akr valde förskotts betalning mm men har ej behövt knappa in konto nummer mm.. vart gör jag det?? eller sk amn sätta in det på bankEN?? NPÅGON SOM VET FORT??? MVH JIM..
Jim Ljunggren
Elvis_EG2
Namn: Elvis

du betalar när de kommer hem till dig
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
mike_delsol

Du får en orderbekräftelse från dom där det står IBAN och BIC.. Sen går du till banken och gör en EU-betalning.. Sen kommer grejerna :)
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Mikael Karlsson[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda Del Sol VTi -95 "Nikki"<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->

Love my Honda

You think this is fast? Wait until the vtec kicks in!

<a href="http://www.garaget.org/?car=25063" target="_blank">Min baby @ Garaget</a>
adio
Bil: Del Sol
Namn: Erik Rådström

Det är bara du sätter in pengar på deras konto nr och skriver in ditt namn i meddelande rutan sen kommer grejerna. Du får inga grejer innan det är betalt.
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
baltis

bli medlem i klubben annars så får du 10% rabatt utav dom... vilket då gör att du får medlemsavgiften betald :)

själv så gav jag dom mitt visa korts nummer och det funkade riktigt smärtfritt... slapp man gå till banken samt att det är det fortaste alternativet :)
Erik Svensson

Civic Vti Sedan -92 SÅLD! golf tdi -00 pendlar vagnen... letar s2000............
crx_jim

okej ska gå till banken i morn.. tavck för allt.. mvh jim...
Jim Ljunggren
Skriv svar