Chrille79 skrev:Ja vafan. Kan ju inte gå fel för 399:-
Fick bli en svets, hjälm och lite pinnar. Nu jävlar ska man ta fram det man lärde sig i skolan.
(Var har du köpt din svets då ? Jo på Netto :biglaugh2: )
Glömmer aldrig när den första Netto-butiken öppnade i grannskapet. Där gick man i godan ro och handlade mat och så bredvid mjölkkylen stod en pall med motorsågar
[i]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]Happiness is not around the corner,
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Rockband 2 och Left 4 Dead,,,, Left 4 Dead är bland det roligaste jag någonsin spelat :wub:
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
David Lundin skrev:<!--quoteo(post=515894:date=20 Nov 2008, 17:09:06:name=Ejan)--><div class='quotetop'>QUOTE(Ejan @ 20 Nov 2008, 17:09:06) <a href="index.php?act=findpost&pid=515894"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Left 4 Dead är bland det roligaste jag någonsin spelat :wub:
Låter lovande, tänkte testa det ikväll om jag orkar!
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
det är fruktansvärt kul men det är ett måste att lira över live med andra
coola är att det aldrig är samma "spel" varje gång man spelar utan zombiehorderna och ammo/vapen osv placerar ut olika beroende hur AI´n tycker man spelar
Senast redigerad av Ejan den 20 november 2008, 17:37, redigerad totalt 1 gånger.
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Blev lite möbler denna gången. Nytt vardagsrumsbord och tv-bänk. Lite halvtaskiga bilder men det får ni leva med!
Köpte även ett "sideboard" till köket, men det kommer inte upp förräns efter jul, då det är en julklapp till min kära sambo. Hon har tjatat om den där skänken i ett par månader nu så det fick bli en julklapp.
Nu blev det äntligen en proj till vårt lilla biobygge på vinden, har funderat och tvekat så j-la länge nu så det var verkligen på tiden.... Det är ju en smärre djungel med alla standarder och upplösningar o fan o hans moster. Nånstans måste man ju hoppa på tåget Det blev en beg. Benq PE-7700, kostade nu för 3 år sen ca 25 papp och ansågs då riktigt bra och prisvärd. Nu gav jag en bråkdel, men hoppas at den kan hänga med ett tag i alla fall. Den är HD-klar (720p) och mycket tyst, det var mina främsta krav.
Nöjd än så länge!
Hans Gleisner, Malmö, medl. #47 || Nu med Honda igen! :-> <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Truly a <!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Hondamentalist<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Nu: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/uploads/photo-539.jpg" target="_blank">Accord Tourer 2.4 Executive -03</a>
Tidigare: *Toyota Corolla -02 (ja, alla kan göra misstag....) *Accord 2.2i -92 *<a href="http://host.bip.net/hans.gleisner/pics/civic1.jpg" target="_blank">Civic 1.6i -89</a> <- Skrotad :.-( R.I.P.
Blev att man köpte sig några Guitar Hero: Aerosmith inkl. gitarrer till Xbox360. Alla andra har ju så varför inte? Köpte två till mig själv och ett i julklapp till brorsan. 299:-/st på maxi kan man ju leva med. EB-games ville ha 349:- för en begagnad gitarr utan spel. Aktuellt? Tror inte det va...
Bilden illusterar till Wii men det är ju samma annars...
Ett nexa startpaket plus något avancerad fjärr... nu är början till helautomatiserat hem påbörjat.
Nästa steg är ett par till dosor och en usb-sticka för att styra allt så har jag allt på webben snart.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Clabbe: tyvärr är det bara 18mm glugg tror jag.. man får besäkra lite i datorn.. 50mm brännvidd blir lagom.. kör det på mitt Sony 18-70 objektiv..
jocke: gick in i en lokal fotoaffär, grävde bland objektivlocken och hittade HAMAs gamla version på lock, då de som håller kvar locket på objektivet inte sitter så att de förstörs när jag borrade hål i det.. en svarvade jag till 2st muttrar och skruvade fast dörrgluggen i hålet jag borrat..
klart
edit: problem som upptsått precis.. repa i linsen på dörrkikare,, får springa inom clasohlsson o köpa ny.. typ 39kr...
Senast redigerad av Fixxe den 3 december 2008, 15:51, redigerad totalt 1 gånger.
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Fixxe skrev:Clabbe: tyvärr är det bara 18mm glugg tror jag.. man får besäkra lite i datorn.. 50mm brännvidd blir lagom.. kör det på mitt Sony 18-70 objektiv..
Har själv funderat lite på att bygga en men har hittat en 25mm med 210 graders vinkel
Ett Xbox 360 Pro, inkl lego indianajones Kung Fu panda och NFS UnderCover :yawn: .
Får köpa lite bra spel känner jag, Någon som spelar Gears Of War 2?, jag och några polare lirar det som fan på 360, vore kul att spela med några andra här