Och om det nu är så noggrant, varför har vi ens en OFF-Topic del på forumet?
MVH
Jag har fin tv, fint ljud och mycket pengar hemma. Den som vill får gärna komma hit. Bor i centrala Sollefteå och låser inte ens dörren om nätterna.Mordiiax skrev:<!--quoteo(post=526689:date=26 Jan 2009, 19:33:58:name=Krister)--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister @ 26 Jan 2009, 19:33:58) <a href="index.php?act=findpost&pid=526689"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->vem som har mycket prylar hemma, vad personen heter och det är väldigt enkelt att ta reda på var personen bor.
Ska vi fimpa filmtipstråden? Vad lyssnar du på tråden? Kom igen för fan och sluta upp med skygglapparna. Jag hänger inte här enbart pga bilintresset utan för hela paketet. Att man blivit som en stor familj med många och får hjälp och tips om mkt annat förutom bilar. Ställer man en fråga så finns det ett otroligt kunnande inom i princip allt.M Scotte skrev:Kan man inte utföra dem intressena utanför http://www.hondaklubben.com/forum då? Jag åker BMX och Snowboard men känner inte riktigt att detta är rätt forum för det?
Vad är HPC om inte det är för bilarna? Samkvämsklubb?

Där slog du huvet på spiken, att folk är så öppna på det här forumet gör ju halva grejjen, det är därför gemenskapen är så jävla bra, eller ja det va ju bättre förr men ändåKrister skrev:M Scotte: Enda kontakten jag har med dig är via forumet här och ändå vet jag att du kör BMX, Snowboard och har familj (ett barn än så länge så vitt jag vet)... vad försöker jag säga då då... jo, att på ett forum som detta så blir man lite mer vänner än att bara snacka Honda, det är en del av den suveräna gemenskapen.

</a>
</a>
</a>
</a>

Jag var inne på att köpa en begagnad först men sen jag tyckte inte det kändes helt 100 då jag träffa säljaren (i butik för att vara säker på att den är äkta osv.). Så då fick det bli en helt ny från butik och då fick man en drulleförsäkring med å det är ju inte fy skam.Bagarn skrev:Riktigt fin!
Har lange sneglat pa Monaco-modellerna men haller mig tills jag hittar en Vintage Gulf Limited Edition.
Koptes den ny eller begagnad?