Då var man nybliven mc-ägare, hämtade cykeln igår eftermiddag och rullade runt i x antal timmar med ett mastodont-smile under hjälmen
sv650s -04
[attachment=34713:mc1.jpg]

Gör väl inget!Dani skrev:Grattis! Jag lär ju va sist med att få körkort
Du har ju skrivit "Strypt 50/9500"Thomas skrev:Nej den är inte strypt.
Nice!Thomas skrev:Kunde inte hålla mig längre, blev tvungen att köpa en egen MC
Det blev en 97:a HONDA CBR 600 F
Vet inte riktigt om jag har gjort ett bra köp då den är för snabb för mig i dagsläget. Det gäller att hålla i sig.
Den går väldigt fint på vägen men samtidigt nervös i styrning och lite halvjobbig att åka på men det går över när det svänger eller man gasar.
Oj oj vad har jag gett mig in på?
Här är lite snabb info om 97:an CBR
Motor: Rad 4:a, vattenkyld, DOHC, 598 cc, 4 vent
Effekt: 100 Hk/ rpm, (strypt 50/9500)
Vridmoment: Kpm/rpm, (4,9/4500)
Kraftöverföring: 6-växlad, kedja
Torrvikt: 185 Kg
Chassi: Deltaboxram, prolink
Bromsar: Dubbla skivor fram, skiva bak.
Tankvolym: 16 liter
Vit/röd/svart, Svart/titan, Titan/gul

Riktigt snygg hoj Steffo! Synd att märket är fel bara.Steffo skrev:Håller med Jocke... Jag var tvungen att ta en tur i tjejens Skoda Fabia för att uppleva att jag hade någon effekt alls i min CTR efter en vecka på hojen!!!
Slänger in en bild som togs i helgen på min leksak.
Har blivit förhinder för mig om någon ville haka på... stannar på landet och solar o badar istället.Krister skrev:Vad sägs om att stämma träff på söndag?
Jag kan leda turen och vissa lite sköna svängiga vägar här i norrort.
Var ute och vred på rullen lite ikväll. Tänkte kolla lite prestandasiffrorSteffo skrev:Håller med Jocke... Jag var tvungen att ta en tur i tjejens Skoda Fabia för att uppleva att jag hade någon effekt alls i min CTR efter en vecka på hojen!!!