fattar ni hur insnöade vi är i detta forum? nästan alla som är aktiva vet vem vi är genom forum namnet och vet vad man kör för bilar, var är nästa? hahah
Honda Civic Type R EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing FN2 Grand Prix, Milltek FK2 JRM Stage 3 FK8 S2000 Track/Street EP3 JDMracing optimerad Honda E Advance Civic Si Mugen Bride, APR, FK8
Honda Civic Type R EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing FN2 Grand Prix, Milltek FK2 JRM Stage 3 FK8 S2000 Track/Street EP3 JDMracing optimerad Honda E Advance Civic Si Mugen Bride, APR, FK8
Vafan här sugtrimmar man för en himla massa tusenlappar, så kommer ett gäng och köper svinbilliga hästar och dessutom åker ifrån mig som skit
Men fan va nice ändå grabbar!
Om ni vill jämföra mot BPU ep3 (grenrör, insug, catback, racekatt, cai) och kanske filma det så är det bara hojta till, det ska bli en ära att komma tvåa!
Asse skrev:Dags att visa sig lite mer på träffarna igen Scotte?
Du har helt rätt Asse, syns man inte finns man inte.
Lillälgen: Att du förväxlar människor med varandra är helt lugnt, men var det tvunget att bli Smacke?
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Åberg skrev:Vafan här sugtrimmar man för en himla massa tusenlappar, så kommer ett gäng och köper svinbilliga hästar och dessutom åker ifrån mig som skit
Men fan va nice ändå grabbar!
Om ni vill jämföra mot BPU ep3 (grenrör, insug, catback, racekatt, cai) och kanske filma det så är det bara hojta till, det ska bli en ära att komma tvåa!
jag trimmar också NA medans resten i mitt garage kör överladd
våga va annorlunda mannen. NA is the shiet. finns inget härligare än ett riktigt RÅTT na ljud.
Martin Augustsson
Privat: 0735-325213
Inköpsansvarig på Nya Allbilskroten
Skotte, Vet inte varför det blev just Smacke men ni har ju halv lika namn på forumet så det var nog största anledningen... Men båda två är ju lite av små legender på forumet så det var väll bättre det än någon helt okänd?
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
vet inte om de känns som nån sort större bedrift att köra ifrån en m3 e36?
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
Vafan man får ju tröst sig i snövädret med att handla roliga prylar ist :prop:
Hoppas du blir nöjd med steriobygget, inte för jag tvivlar blib är riktigt grymma alltså!