NitraM: Har haft betydligt mycket mer snö än så 2010 på Österlen (än det videoklippet jag la upp)
Det var bara ett exempel, då det går att köra normalt men ändå ploga minimalt
utan att något tar i/händer.. därav det exemplet
Klart! Men 175/65-15 är fortfarande på den övre skalan mot org-dim.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Bor du i närheten av Volvo Lundby? Tror att det var din bil jag såg där för ett tag sen. Blev lite sugen på att få ihop min VT när såg den iaf.
Njae.. Har kört där några ggr men jag bor vid bjurslättstorg ungefär
Lite intressant att du blir sugen på att bygga klart din VT när du ser denna då det nästan inte finns en del på denna bilen exteriört som tillhör en VT
Kan man ha sett din bil någon gång eller har den legat och dratt sig i garaget i flera år?
Nja det var väl inte så länge sedan jag körde. Måste ha varit 19...nä men 2003 var det jag rev den tror jag.
Robin: Nä jag vet att du kanske inte har alla VT detaljer på utsidan men just att det var en vit, ganska slammad ED/EE fick suget att komma. Om du är medlem så kan du kanske hitta min bil i någon gammal projekttråd. "Projekt Evighet" eller något heter tråden. Jag har tyvärr själv inte betalat medlemsavgifter för i år så jag har inte tillgång till den delen av forumet och se om den ligger kvar.
Fixxe: Jag tillhör ju ett sällskap som är kungar på pallbockar, Almostracing Sidan är inte uppdaterad på flera år
Henrik Mårdh #248
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
Robban32 skrev:Mibbe för fan, va väntar du på? Hur mycket har du kvar att göra på bilen?
Mycket annat som har kommit i mellan. Det är som kvar är väl drivlina samt bakre hjulupphängning+ säkert 1000 andra saker som jag glömt bort. Problemet att jag inte är nöjd med lackjobbet. Är inte lika kul att sätta ihop grejerna då.
Senast redigerad av Mibbe den 17 oktober 2012, 07:21, redigerad totalt 1 gånger.
Henrik Mårdh #248
Göteborg
Civic EK4 -00 *såld*
oskar skrev:Säg till om du behöver hjälp, jobbar ju kväll nu och du kan ju ta en semesterdag eller 20 så kör vi!
Bakre hjulupphängning? Har du ingen?
Tack för erbjudandet Oskar! Det kanske kunde vara en idé. Jag har en hjulupphängning, men den är så mycket isärplockad som det går typ. Blästrade bärarmarna för länge sen, de är inte så snygga nu längre. Tänkte köra med Engergy Suspension trailing arm bussingar, men jag har börjat tveka lite då man hört en del negativt om det här. Ska finnas någon CRV bussning man kan köra med annars hör jag för mig. Saknar väl diverse camberstag osv med.
Henrik Mårdh #248
Göteborg
Civic EK4 -00 *såld*
Typ.. Tror att det var vintern 2009 eller 2010.. Man skymtar faktiskt ena bakspegeln (det svarta). Resultat av en veckas snöande när jag kommer hem möts jag av en hel del snöskottning sommardäcken är på såklart.